FAQ

Intrebari Frecvente

FAQs

Fie că vorbim de un singur produs, fie că vorbim de cantități mai mari, informațiile de care avem nevoie în elaborarea unei oferte sunt aceleași.

- transmite grafica în următoarele extensii: PNG fără fundal, TIFF fără fundal, PSD, Ai, EPS sau Corel;

- pentru fișierele editabile, convertește toate fonturile folosite în design;fișierele trebuie să aibă între 200 și 300 DPI la dimensiunea reală de print;transmite-ne o simulare de produs pentru a fi clară poziționarea și modul în care îți dorești să arate printul;

- dacă aduci propriile materiale la personalizat: ce produse trebuiesc personalizate? Ce culoare sunt și din ce material sunt confecționate? Câte bucăți? Termenul final de predare?;

- dacă dorești o ofertă pentru textile, comunică din catalogul ales de pe pagina de Textile: brand-ul, codul de produs, culoarea și mărimea dorită;

- te rugăm sa lași un numar de telefon la care să te putem contacta rapid pentru orice informație suplimentară;

Cererile de parteneriate pe termen lung sunt de cele mai multe ori sunt insoțite de informații insuficiente. Pentru a eficientiza timpul și pentru a obține rapid o ofertă, îți detaliem mai jos ce informații avem nevoie pentru a estima un cost de producție și o ofertă exactă pentru serviciile suplimentare, în funcție de specificul proiectului tău.

- detaliază proiectul și ce produse dorești să produci;

- detaliază tipul de colaborare dorit, specificul proiectului;

- detaliază produsele dorite: (de exemplu: tricouri damă/bărbătești/copii, modele, culori dorite, obiecte promoționale dorite etc.)

- ce alte obiecte sau produse te mai interesează (detaliază gama: hanorace, geci, genți textile, căni, stickere etc) precum și culori dorite pe tip de produs;

- dacă dorești o colaborare cu print la cerere, estimezi un număr de produse/zi/săptămână/lună?

- ai deja un magazin online cu produsele tale sau ești la început de drum?

- pentru a calcula un cost aproximativ de producție, transmite-ne pe contact@dvilsprint.ro fișiere de grafică în una dintre următoarele extensii (PNG fără fundal, TIFF fără fundal, EPS, Ai, Corel, PDF editabil) și simulări de produse. Dacă nu ai simulări, detaliază cât mai mult dimensiuni, poziționări bazându-te pe fișierele transmise; convertește toate fonturile;

- orice informație legată de prețul produselor și tarifele de personalizare se primește exclusiv pe mail în urma transmiterii unei cereri cât mai detaliate. Vei fi contactat de către un reprezentant al companiei noastre pentru orice informație suplimentară necesară în realizarea ofertei;

- printul digital este o metoda de imprimare destinată articolelor textile numai din fibre naturale sau combinație de cel putin 80% fibră naturală cu sintetic;

- în funcție de material, printurile ies în culori vibrante sau mai șterse. Există nenumarăte tipuri de bumbac și fiecare brand își tratează materialul diferit. Printurile ies diferit pe materiale diferite de la un brand la altul, câteodată și de la o mărime la alta a aceluiași model de tricou, în funcție de materialul folosit pentru acel lot;

- aspectul și rezistența printului sunt influiențate de: calitatea materialului, compoziție, tratamentul aplicat fibrelor. Pentru rezultate bune, recomandăm textile premium din materiale organice. Anumite materiale trebuiesc prespălate;

- printul digital pe TEXTILE ALBE sau fără bază de alb cerneala este absorbita în țesătură, motiv pentru care materialul este foarte important și culorile ies diferit in funcție de acest aspect;

- TEXTILELE COLORATE se tratează înainte de print și se usucă la cuptor la temperaturi mari, iar aspectul printului este ușor cauciucat pentru că cerneala rămâne la suprafața materialului, cu un aspect ușor aspru, care se înmoaie după prima spălare;

- dimensiunea maximă de print 37x52 pentru textile albe, 35x45 cm pentru textile colorate;

- se poate personaliza o gamă foarte largă de produse textile, fiecare dintre ele având limite tehnice în funcție de tipul de articol;

- printul digital este o metodă de personalizare sensibilă și produsele printate astfel au nevoie de îngrijire specială. Se spală NUMAI LA TEMPERATURI P NĂ ÎN 30 grade, întors pe dos, centrifugare medie;

- NU FOLOSIȚI: înălbitori, detergenți agresivi sau pentru pete, mult anticalcar, evitați folosirea în exces a balsamului de rufe;

- nu încărcați foarte mult cuva mașinii de spălat;

- călcați pe dos, evitând călcatul cu aburi în zona printului;

- nu se pot obține coduri Pantone în print DTG;

- Fiecare client beneficiază de o ofertă personalizată în funcție de specificul proiectului, de specificul personalizării, complexitate, mărimea comenzii etc.

- Pentru a obține informații legate despre tarife, te rugăm sa transmiți pe contact@dvilsprint.ro cererea ta de ofertă, însoțită de informațiile specificate la primul punct de pe această pagină.

- nu personalizăm interiorul tricoului cu etichete printate. Pentru aceasta, recomandăm transfer de serigrafie clienților care au comenzi constante sau termotransfer, dacă grafica permite acest lucru;

- nu personalizăm digital mâneci pe tricouri colorate, din motive de eficiență de timp și costuri;

- nu personalizăm materiale foarte pufoase, mătase lucioasă, anumite materiale cu lână, materiale cu pliuri groase sau creponate, materiale naturale combinate cu polyester de proastă calitate, produse din polypropilenă;

- nu personalizăm digital geci, fulare, căciuli, șosete, lenjerie intimă;

- anumite materiale se pot personaliza înainte de a fi cusute în forma finala, pe bucăți de material necusut;nu printăm cămăși sub formă de produs finit (doar materialul croit);

- nu putem face all-over print. Grafica trebuie să se încadreze în dimensiunile noastre maxime de 37x52cm pe textile albe sau 35x45 cm pe textile colorate;

- Originalul este întotdeauna mai bun în producție. Din acest motiv, nu renunțăm la cernelurile originale Dupont sau Kornit în procesul de print;

- Cei doi producatori de talie mondială oferă garanția obținerii unui print de exceptie, prin certificări de calitate și toxicitate;

- Cernelurile folosite în procesul de print DTG sunt cerneluri ecologice pe bază de apă, fără contraindicații pentru persoanele cu piele sensibilă sau pentru copii;

- serigrafia este cea mai veche metodă de personalizare;

- poți personaliza aproape orice, de la simple tricouri, hanorace, șepci, geci până la umbrele, obiecte de lemn sau plastic, obiecte sau articole din piele și lista poate continua;

- este rentabilă la cantități mari și foarte mari plecând de la o cantitate minimă de 80 de bucăți cu personalizare la o culoare și 100 de bucăți de la două culori în sus;

- nu personalizăm prin serigrafie decât cantități mai mari de 80 de produse/design;

- costurile sunt diferite în funcție de: dimensiunea personalizării, numărul de produse, culoarea, tipul produsului, compoziția materialului, manoperă;

- grafica trebuie să poată fi impărțită în culori liniare pentru majoritatea proiectelor;

- se pot realiza și policromii, însă există anumite limite discutabile în funcție de proiect. Unde serigrafia clasică nu poate satisface nevoile clientului, recomandăm print digital;

- în funcție de tipul de cerneală folosit și de tipul de material personalizat, serigrafia poate avea aspect fin, subțire (cerneluri pe bază de apă) sau ușor zgronturoasă și mai groasă (plastisol);

- se pot obține coduri Pantone;

- se poate spăla și la 40 de grade, însă recomandarea noastră, atât pentru întreținerea textilului cât și o rezistență mai mare în timp a personalizării, este să nu spălați la mai mult de 30 de grade;

- recomandăm centrifugare medie, spălat întors pe dos, călcare pe dos fără aburi;

- Transferul de serigrafie este special destinat personalizării textilelor și a altor articole, acolo unde personalizarea prin serigrafie directă implică, fie timp pierdut prin așezarea materialului, fie o poziționare dificilă a graficii în zone în care serigrafia directă nu poate ieși corespunzător, fie în proiecte de migală și finețe ș.a.m.d.

- Recomandăm transferul de serigrafie pentru: etichete de mărimi la textile, personalizarea mânecilor, logo-uri aplicate în diferite zone pe un articol textil, personalizare cu logo a unor eșarfe, genți și altele.

- Ca procedeu de personalizare, cerneala de serigrafie se trage prin site speciale direct pe coli cerate speciale, apoi se usucă la cuptor. Pentru transferul pe produs, se aplică la cald pe presa termică.

- Ca aspect este subțire, fină la atingere, cu un ușor aspect cauciucat.

- Se spală la nu mai mult de 30 de grade și se calcă pe dos în zona personalizată.

- Calculul pentru transferul de serigrafie se realizează în urma trimiterii fișierelor de grafică în format vectorial (Ai, EPS, Corel), menționând dimensiunea dorită a personalizării, culoarea materialului pe care se aplică și compoziția acestuia, numărul de bucăți, simulare pentru poziționare.

- Nu se personalizează prin transfer de serigrafie cantități mai mici de 100 de bucăți (în cazul dimensiunilor A5 și mai mici), 80 de bucăti (în cazul dimensiunilor A4 sau mai mari).

- Termotransferul este un procedeu de personalizare la cald prin presare și prin care se aplică pe diverse materiale folii speciale.

- Aceste folii sunt disponibile pe piață pe diverse branduri și calități. Noi folosim numai folii de calitate, care aplicate corect sunt mult mai rezistente decât orice altă metodă de personalizare. Folia este subțire, dar are un aspect cauciucat și se poate aplica aproape pe orice tip de material și în zone unde este imposibil de folosit o altă metodă.

- Materialul este disponibil la rola, pe culori standard disponibile într-un catalog, pe diverse texturi (mate, lucioase, metalice, catifelate, transparente, cu glitter, reflectorizante, fosforescente, fluorescente etc).

- Costul unei astfel de imprimări nu este standard. Se calculează la mp de material consumat + complexitatea graficii + manoperă manuală, toate influiențate de tipul de material folosit.

- Foliile pentru termotransfer sunt de efect și pot modifica considerabil aspectul unui produs. Combinația dintre diverse culori și texturi poate crea produse de mare efect. Totul ține de imaginație.

- printăm digital stickere, bannere, postere, colante pentru textile, cu tăiere pe contur simplu și complex pe echipament performant print&cut Mimaki;

- putem folosi materiale mate, lucioase, reflectorizante, transparente;

- pentru stickere comanda minimă este 1m; Costurile se comunică exclusive în urma unei cereri de ofertă transmise pe email;

- pentru o ofertă personalizată transmiteți pe mail: grafica în format vectorial cu fonturi convertite și linii de tăiere acolo unde este nevoie, specificați numărul de bucăți sau mp doriți, dimensiunea stickerului/graficii și tipul de material dorit, șpecificați dacă doriți cu tăiere individuală sau predare pe rolă/coli, daca doriți cu tăiere die-cut sau kiss-cut;

- produsele pe care le comercializăm au prețuri diferite în funcție de stocurile interne, brand, numărul de produse dorite, modelul ales și culoarea materialului;

- de cele mai multe ori, produsele dorite constituie o parte a unei comenzi ce cuprinde atât produse căt și servicii și ne dorim ca fiecare client să beneficieze de o ofertă personalizată;

- serviciile noastre nu au prețuri standard pentru ca fiecare proiect are specificul său și fiecare client condiții comerciale personalizate;

- suntem o companie axată pe producție, nu pe retail și pentru aceasta totul se discută în privat cu fiecare client în parte;

- comercializăm o gamă largă de textile și ținând cont de acest aspect, investiția pentru a ține produse pe stoc din fiecare brand și din fiecare model ar fi considerabilă dpdv financiar;

- ținem stocuri pe produsele cele mai populare, pe culori uzuale (alb, negru și gri), în principal pe două branduri Stanley/Stella si Adler (Malfini, Piccolio, Rimeck), Continental Clothing (Salvage, Earth Positive, Fair Share) importăm doar pe comandă;

- fiind cel mai mare imporator de textile premium Stanley & Stella din România, avem cele mai mari stocuri și rulaje pe acest brand, de la care avem în permanentă stocuri pe tricouri din bumbac organic, hanorace din bumbac organic si polyester reciclat, bluze, sacose;

- orice alt produs care nu este disponibil pe stoc intern, se aduce pe comandă pe baza unei cereri lansate pe mail;

- îți stăm la dispoziție cu orice informație legată de orice produs din cataloagele noastre. În funcție de numărul de produse dorite, te putem sfătui ce brand să alegi ca totul să fie rentabil pentru tine;

- lucrăm cu agenții de publicitate, companii private, magazine online, brand-uri autohtone, design-eri, persoane fizice;

- pentru persoane fizice plata se face doar prin transfer bancar înainte de livrarea produselor sau ramburs la primirea coletului prin curier;

- nu se pot face plăți cu card bancar prin POS;

- Print on demand sau producția la cerere, este cea mai eficientă metoda de producție pentru un business la început de drum sau pentru cei care au o gamă foarte largă de design-uri și nu doresc realizarea unui stoc de produse personalizate. Investiția într-un stoc de marfă este riscantă dacă nu există deja o cerere care să recupereze rapid banii investiți.

- De la primirea comenzii pana la predarea către firma de curierat, sistemul POD este un sistem externalizat de producție care presupune trimiterea comenzilor plasate în magazinul tău online către atelierul nostru.

- Noi ne ocupăm din acel moment de producție, de la selectarea produselor de care aveți nevoie, personalizarea lor conform instrucțiunilor stabilite de comun acord, etichetare, ambalare și predare către firma de curierat cu care aveți contract. Acest tip de serviciu se mai numește si dropshipping.

Varianta 1: Gestionare comună

Pentru o gestionare comună, ținem evidența comenzilor folosind aplicația Dropbox.

Această aplicație permite ambelor părți accesul la un folder comun unde încărcăm toate informațiile n

Se crează un tabel Excel, al cărui format îl punem la dispoziția dvs. adaptat specificului și nevoilor proiectului și în care se introduc toate datele necesare plasării unei comenzi în atelier. Centralizarea comenzilor cade exclusiv în sarcina clientului.

Acest tabel este comun și poate fi editat de ambele părți, fiecare având drepturi și responsabilități separate, dar care formează într-un final o informație completă.

Acest tabel include toate informațiile necesare procesării comenzii (de la numele clientului până la instrucțiuni speciale pentru operatorul din atelier) cât și toate informațiile financiare caracteristice fiecărui produs în parte.

Tot în Dropbox, se crează un alt folder pentru grafica, unde se încarcă toate fișierele necesare realizării comenzilor, în formatele necesare solicitate pentru a le putea folosi în mod eficient în procesul de personalizare.

O dată finalizat produsul, dacă ați optat pentru serviciul de împachetare și livrare direct din atelierul nostru, ne veți pune la dispoziție documentele de transport (awb-urile) necesare pentru pregătirea coletelor.

Aceste AWB-uri se încarcă în format electronic tot în Dropbox.

Varianta 2: Gestionare semi externalizată/externalizată

În cazul în care doriți să externalizați pe lângă producție și gestionarea comenzilor, împachetarea și livrarea cât și gestiunea de stoc, noi putem prelua comenzile pe o adresă de mail dedicată care este legata direct la site-ul tău.

Vom primi în timp real comenzile de pe site și noi ne ocupăm de întreg procesul de gestionare, centralizare, producție, împachetare și livrare, precum și gestiunea de stoc pentru produsele necesare în procesul de producție cât și a celor retur.

Ne poți oferi acces la site-ul tău și un operator se va ocupa de gestionarea comenzilor, notificarea clinților cu privire la statusul comenzilor, va oferi servicii de client service exclusiv pe mail în numele tău, facturează și emite awb-urile în numele tău, gestionează procesul de producție. În tot acest timp, tu te poți ocupa de promovare, de procesul de creație și dezvoltarea afacerii.

Fiecare pachet de servicii are costuri specifice și se discută în particular cu fiecare client în parte, în funcție de complexitatea proiectului.

- Printul DTG este eficient in sistem POD pentru ca nu exista un minim de comanda si permite imprimarea mai multor tipuri de produse, fiecare cu alta grafica, cu alta pozitionare pe produs, cu alte dimensiuni de print, pe diverse culori de material.

- Serigrafia este dpdv financiar cea mai eficienta, insa are si ea limitele ei. Fiind ieftina in productie, dar consumatoare de timp ca pregatire, nu este eficienta decat la cantitati mari.

- Se pot realiza pe serigrafie numai comenzi de serie, incepand de la cel putin 80 de produse identice (aceeasi grafica, aceeasi dimensiune de grafica). In functie de complexitate si de numarul de culori, minimul de comanda variaza.