serigrafie / transfer

pentru productia de serie
SA INTELEGEM CUM FUNCTIONEAZA
Despre Serigrafie

Serigrafia presupune personalizarea materialelor cu suprafețe plane sau cu o rază de curbură mare, folosind site special realizate sub formă de șablon prin care trece vopseaua. Datorită costurilor mari de pregătire și a timpilor necesari în acest sens, acest procedeu de personalizare este rentabil doar la cantități mari și foarte mari. Se pot imprima serigrafic serii de la cel puțin 100 de produse identice (aceeasi grafică, aceeasi dimensiune).

Folosita inca pe scara larga pentru personalizarea textilelor, accesoriilor, produselor promotionale din diverse materiale si nu numai, serigrafia se preteaza pentru elemente grafice simple sau in culori liniare, design-uri fara umbre sau degrade-uri. Cand vine vorba insa de productia on demand, serigrafia pierde locul in favoarea tehnologiilor digitale.

PENTRU PERSONALIZARI MICI
Transferul serigrafic

Spre deosebire de serigrafia clasica, transferul de serigrafie se realizeaza pe folii speciale, utilizand aceleasi cerneluri, doar ca aplicarea pe produsul final se face prin transfer termic la presa.

Aceasta metoda este cel mai des folosita pentru personalizari mici (etichete de brand, logouri, diverse personalizari mici pe obiecte si accesorii), pe suprafate unde serigrafia clasica nu se poate folosi sau pentru personalizarile unde se castiga timp pretios in productie folosind aceasta metoda.

AVANTAJELE SERIGRAFIEI

- costul mic de productie la cantitati mari
- culori vibrante si opace, indiferent de dimensiune
- culori exacte in codurilor Pantone
- acoperire mare si rezistenta foarte buna in timp, rezistent la spalari multiple
- culori speciale: metalice, neon, gonflabile, reflectorizante etc.
- categorii variate de produse care se pot serigrafia
- productie rapida la cantitati mari

INTREBARI FRECVENTE

Serigrafia este consumatoare de timp in expunerea filmelor, pregatirea sitelor si efectuarea setarilor inainte de inceperea productiei in sine, astfel ca ea este rentabila doar la cantitati mari, unde aceste costuri se amortizeaza prin numarul de produse din comanda.

  • serigrafia este cea mai veche metodă de personalizare;
  • poți personaliza aproape orice, de la simple tricouri, hanorace, șepci, geci până la umbrele, obiecte de lemn sau plastic, obiecte sau articole din piele și lista poate continua;
  • este rentabilă la cantități mari și foarte mari plecând de la o cantitate minimă de 80 de bucăți cu personalizare la o culoare și 100 de bucăți de la două culori în sus;
  • nu personalizăm prin serigrafie decât cantități mai mari de 80 de produse/design;
  • costurile sunt diferite în funcție de: dimensiunea personalizării, numărul de produse, culoarea, tipul produsului, compoziția materialului, manoperă;
  • grafica trebuie să poată fi impărțită în culori liniare pentru majoritatea proiectelor;
  • se pot realiza și policromii, însă există anumite limite discutabile în funcție de proiect. Unde serigrafia clasică nu poate satisface nevoile clientului, recomandăm print digital;
  • în funcție de tipul de cerneală folosit și de tipul de material personalizat, serigrafia poate avea aspect fin, subțire (cerneluri pe bază de apă) sau ușor zgronturoasă și mai groasă (plastisol);
  • se pot obține coduri Pantone;
  • se poate spăla și la 40 de grade, însă recomandarea noastră, atât pentru întreținerea textilului cât și o rezistență mai mare în timp a personalizării, este să nu spălați la mai mult de 30 de grade;
  • recomandăm centrifugare medie, spălat întors pe dos, călcare pe dos fără aburi;

Nu este folosita in industria de print on demand, tocmai din cauza minimului necesar de comanda si necesitatea investitiei intr-un stoc printat de marfa.

Pe de alta parte, este eficienta pentru cei care deja au un rulaj considerabil pe anumite produse si investitia intr-un stoc mai mare inseamna eficientizarea costului final de produs si rapiditate in livrarea comenzilor.

Desi transferul de serigrafie nu necesita implicit si personalizarea unui stoc de marfa, ea nu este rentabila la productia on demand, pentru ca presupune stocarea colilor de transfer pe timp indelungat.

Desi se pot aplica la cerere, realizarea colilor in sine este tot o productie de serie, deci tot o investitie in stoc de printuri.

Transferul serigrafic este ideal pentru personalizarea textilelor in zone greu accesibile serigrafiei clasice, acolo unde simplitatea graficii permite personalizarea mai rapida prin aplicare la presa decat uscare prin cuptor, aplicarea pe diverse obiecte promotionale sau accesorii unde tirajul este mare si timpul de executie este esential.

Totodata, impreuna cu serigrafia clasica, transferul este una dintre cele mai ieftine metode de personalizare, folosita cu succes in productia de serie mare.

  • Transferul de serigrafie este special destinat personalizării textilelor și a altor articole, acolo unde personalizarea prin serigrafie directă implică, fie timp pierdut prin așezarea materialului, fie o poziționare dificilă a graficii în zone în care serigrafia directă nu poate ieși corespunzător, fie în proiecte de migală și finețe ș.a.m.d.
  • Recomandăm transferul de serigrafie pentru: etichete de mărimi la textile, personalizarea mânecilor, logo-uri aplicate în diferite zone pe un articol textil, personalizare cu logo a unor eșarfe, genți și altele.
  • Ca procedeu de personalizare, cerneala de serigrafie se trage prin site speciale direct pe coli cerate speciale, apoi se usucă la cuptor. Pentru transferul pe produs, se aplică la cald pe presa termică.
  • Ca aspect este subțire, fină la atingere, cu un ușor aspect cauciucat.
  • Se spală la nu mai mult de 30 de grade și se calcă pe dos în zona personalizată.
  • Calculul pentru transferul de serigrafie se realizează în urma trimiterii fișierelor de grafică în format vectorial (Ai, EPS, Corel), menționând dimensiunea dorită a personalizării, culoarea materialului pe care se aplică și compoziția acestuia, numărul de bucăți, simulare pentru poziționare.
  • Nu se personalizează prin transfer de serigrafie cantități mai mici de 100 de bucăți (în cazul dimensiunilor A5 și mai mici), 80 de bucăti (în cazul dimensiunilor A4 sau mai mari).

CERE O OFERTA

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.